Critica la critici…

Intru si eu pe un blog la un amic ca am auzit ca are nu stiu ce interesant pe acolo si sa vad si eu. Zis si facut. In timp ce citeam posturi ce are pe acolo am zis ca de ce sa nu-mi fac si eu un blog ca doar e la moda si nu-i chiar asa de greu. Mi-am facut si eu unul si chiar nu a fost greu. Si acum cum sa fac trafic un pic mai mult si intreb si eu in stanga si in dreapta si imi zice amicu astaca sa-mi fac cont pe Blogoree.ro si sa pun likul blogului acolo si acolo ca o sa citeasca lumea postul meu si o sa intre. Am facut si eu chestia asta si dupa vreo cateva minute de la post apar si criticile din cele mai dure. Ba ca sunt “Prea multe briz-brizuri” si nu au unii rabdare sa dea scrol pana jos. Dar poate nu multa lume stie ca daca apesi pe scroll si dai mouseul un pic in jos se da auto-scroll, asta este… trecem mai departe, a mai zis cineva ca “De ce te uiti in halul ala din poza?Ma sperii, ma faci sa fug de pe blogul tau. Si daca nu fug de poza, fug de continut”. Cat de imaginatia celui care scris asta sa nu mai zicem ca “lu’ tanti aia” nu-i curge nimic “de pe bot” e doar o picatura de apa ca sa faca poza mai frumoasa. Si “In fine, tu nu ai ce face si mai postezi cate un rahat, gen ala cu baba si telefonul. Frate, orice mos sau baba are celular in ziua de azi”, aceste rahaturi chiar se intampla in ziua de azi, cat despre postul in sine se vede ca nu l-a citit calumea ca m-am referit mai mult la faza cu “Naspa asa, lasa ca luam atuobuzu” de unde am dedus ca a intrat pur si simplu pe blog s-a uitat putin pe acolo si a inceput sa scrie. Si la sfarsit am tinut un post de la cineva care sincer mi-o placut: “Personal nu imi place, dar sunt doar eu, mai altfel. Nici eu nu comentez nimic legat de reclama aceea nesimtita. Fiecare face ce doreste in ograda proprie.”
Concluzie: pe blogoree.ro nu sunt critici sau oameni care sa-ti zica ce sa faci sau cum sa faci, sunt doar bagatoi de seama.
P.S. Ziceti-mi cum sa-mi sterg contul!

4 Responses to “Critica la critici…”

  1. Jen Says:

    vrei sa-ti traduc eu ce insemnau chestiile astea, ca sa fie “ce sa faci sau cum sa faci”?

    – schimba template-ul sau poza de sus (apropo, apa nu arata asa, e lip gloss)
    – scoate macar o parte din chestiile din sidebar
    – schimba poza de la profil
    – schimba continutul, fa-l mai interesant, nu scrie platitudini

    acum e destul de clar?

  2. Tomy Says:

    Dar ce ai cu templateu meu? mie sincer imi place…

  3. Xul Says:

    Tipul cu comentariile la adresa buzelor in scurgere,a pozei si a babelor cu telefon.
    Colectivul bagator de seama intelege ca tu ti-ai facut blog, asa cum ai si zis, pentru ca este la moda, si nu are nimic in potriva, ba chiar il doare in cot. Singurul ghimpe este la adresa promovarii unui blog care nici macar nu se straduieste sa fie de calitate. Frate, tine-l pt tine si gata. Forumul unde ti-ai postat linkul are ca scop analizarea blogului de alti membri ai comunitatii si trecerea sa prin “furcile caudine”. Ceea ce se spune acolo reprezinta consideratiile celorlalti, care trebuie sa te ajute sa intelegi cum trebuie sa modifici blogul pentru a-i creste atractivitatea. Cat despre comentariile mele, ok poate am eu un stil aiurea de a privi de sus si oblic, nu neg. Dar 1. poza de sus este prea mare si usor gretoasa cu chestia aia gelatinoasa la bot. Apropo ala cu imaginatie debordanta esti tu gandindu-te la ce ma gandesc eu cand privesc poza. Poza cu tine, este de-a dreptul antipatica si nu atrege deloc. E ok sa ai scripturi, dar tu ai deja prea multe si puse fara nici o noima. Iar continutul… trebuie cizelat puternic. Sa-ti mai spun ceva, cu cat calitatea blogului este mai ridicata cu atat creste si valoarea cititorilor.

  4. Alexandru` Says:

    “Dar ce ai cu templateu meu? mie sincer imi place…” Si… de ce-ai mai cerut pareri?

    Ce cont vrei tu sa stergi? Asta de pe blogger? Bravo!


Leave a Reply

