Pauza sau ….

De ceva vreme ma tot chinui sa nascocesc ceva sau sa mai gasesc ceva interesant pe net sa mai scriu, m`am tot gandit la vreun film, un plugin pentru mozila sau mai stiu eu ce programel interesant.
 
Sa zicem de film, am auzit ca filmul 10.000 inainte…, parca asa ii zice e bun si merita vazut dar inca nu a aparut versiunea DVDrip ca sa ma uit si eu calumea la el ca de copiute si alte chestii is satul, la unele ori se vede bine si sunetu e lipsa, ori se vede foarte rau dar sunetu e bun. Am mai auzit ca si Vantage point, paraca asa ii zile si la asta e interesant, si tot asa astept versiunea calumea. Cam atat de filme.
 
Pluginuri pentru mozila… mi`o dat un coleg unu interesant de modifici interfata (pfu ce`am zis`o) la Google search, foarte frumos, se poate folosi si sa modifici Google images, dar aici un mic inconvenient… Logoul google ramane pe fundal alb si nu da bine in cadru.
 
Cat despre programe, ce am vazut interesant ca a aparut Adobe Photoshop CS4 Beta, cat e de modificat de versiunea CS3 nu stiu inca ca nu l`am testat. Altu interesant Windows XP Black Edition, dupa nume suna interesant si are foarte multe programe in el (tot ce vrei si ce nu vrei, crackuite si alea alea) si cand am vazut ca re kitu de instalare 7 GB si ceva… lasa`ma… prea mult cand este aparut Windows USB edition, care poti sa`l cari cu tine unde vrei.
 
Cam atat de zis, nu stiu ce`i cu mine… sa fie astenia de primavara sau ca astept de prea mult timp concediu, e el scurt dar eu zic ca se merita sa uit de toate si sa “dau un restart la sistemu de operare”.
 
Acu chiar gata !!
Posted in Nu stiu. 1 Comment »

One Response to “Pauza sau ….”

  1. ishara Says:

    Bine,bine, da’ după concediu te aşteptăm cu forţe proaspete şi idei, că ai un blog de întreţinut… 😉 Sper că o să faceţi până la urmă şi pagina aia cu informaţii IT, că eu o aştept. 🙂


Leave a Reply

