Probleme de pensionari

Acu vreo 2 zile am auzit pe tren o problema interesanta intre niste pensionare. Una din ele era nedumerita cum e treaba cu reducerea la biletele de pensionari. Una din ele intreaba mirata: “Oare pe avion iti da reducere?”, cand am auzit m`o bufnit rasu dar m`am abitnut, si cand am auzit ca se da reducere la pensionari la tren, vapor si la inca o chestie ca deja eram prea concentrat sa nu rad sa nu se supere tantile alea pe mine. Intr`un fel e bine sa fi pensionar ca daca vrei sa mergi cu vaporu ai reducere 50%, dar pe partea cealalta nu`i bine ca e mica pensia si nici cu reducerea minune nu`ti ajung bani pentru medicamente, intretinere si ce mai este de platit.

P.S. Scuze ca am scris asa tarziu faza care mi s`o intamplat duminica (duminica de pasti).

Posted in Nu stiu. 1 Comment »

One Response to “Probleme de pensionari”

  1. ishara Says:

    Lasa, mai, ca le-au crescut pensiile si inca o sa le creasca, ceea ce e intr-o nota discordanta fata de nivelul salariilor din tara. Nu zic ca pensiile ar fi mari, dar salariile sunt mizere.
    Apropo de faze amuzante, cand veneam si eu pe tren de acasa am calatorit in compartiment cu o batranica. S-a urcat din Toplita, judetul Harghita, si vroia sa ajunga la Alba Iulia. Dupa vreo 2 ore jumate de mers, am ajuns la Targu Mures, la care ea intreaba: “Am ajuns in Bucuresti?”. Noi, abtinandu-nesa nu radem la intrebarea ei: “Nu, tanti, suntem in Targu Mures”. La care ea: “Cum sa fim in Targu Mures? Pai de acolo am urcat eu”. :))


Leave a Reply

