Si`o mica schimbare

Dupa ceva vreme si o plictiseala cat casa poporului, m`am hotarat sa schimb templateu. Dupa cum vedeti e asemanator cu interfata de la un iMac (un machintosh pentru necunoascatori), are sus in partea dreapta un “search” care cauta pe SITE nu pe alte motoare de cautare, mai are si 2 linkuri – sus deasupra postarilor, si treaba cea mai frumoasa ca puteti modifica voi ordinea la widget`urile din dreapta – click apasat pe marginea de sus si mutatil unde vrei (adica unde va lasa), problema ca inca nu stiu daca si salveaza fiecare modificare la fieca vizitator in parte.

Cam atat am avut de zis despre noul template, mai departe lasati un mesaj la “parerea ta” e scris mai mic sub titlu in partea dreapta 🙂

4 Responses to “Si`o mica schimbare”

  1. cristina Says:

    Haide, mai, doar nu credeai ca dau search pe Google de pe blogul tau :d
    Imi plac widget-urile mobile, imi place cum l-ai restructurat si imi plac mai mult culorile. Mai lipseste doar sa scrii… 🙂
    P.S. Bag de seama ca te-ai plictisit rau :d

  2. Tomy Says:

    Ei cristina draga, parca am scris in post ca nu e search pentru google, e search care cauta numai pe blog. Imi pare bine ca`ti place

  3. cristina Says:

    Da, am inteles de la inceput ca search-ul este pentru blog, dar m-a amuzat explicatia ta (search pe blog si nu pe alte motoare de cautare):) E evident ca pentru asta e…
    Anyway, imi place si caseta cu “ultimele comentarii”.

  4. Tomy Says:

    Aha si mie imi place chestia aia dar cel mai fain ca poti sa le minimalizezi daca apesi pe “bumbu” ala mic si verde


Leave a Reply

