Reguli…

Zilele astea m`am tot intrebat ca “cine face regulile astea”, mai exact regulile pentru nunti. Ca tre sa iei neaparat costum, cravata pantofi si toate chestile alea pe care unii dintre noi le uram cel mai mult. Ce am patit eu ca nu mo lasat sa ma duc imbracat cum ma simt eu cel mai bine, adica in trening. Am trecut peste asta si am zis ca ma imbrac cu blugi si o camasa frumoasa si gata, nici asa nu o fost bun, mai mai trecut odata cu vederea regula asta a costumului la nunta si m`am dus sa`mi cumpar unu ca la mine in garderoba asa ceva lipseste de cand ma stiu. Am ajuns la magazin si ma tot uit eu la costume, frumoase toate, dar mie nu`mi placea nici unu, vine vanzatoare si ma intreaba ca ce costum vreau si ce marime port, eu ii zic ca sincer nu stiu nici una nici alta, imi da ea sa probez cateva si ma intreaba care`mi place si eu ii zic ca nu stiu ca daca ar fi dupa mine eu m`as duce in pantaloni scurti daca tot e cald afara, dar nu merge ca cica ASA E REGULA. M`am tot uitat eu prin magazin si pana la urma m`am hotarat sa cumpar o pereche de pantaloni de stofa si o camasa, ca de pantofi si cravata inca ma mai gandesc, sa vedem cum ma trezesc dimineata.

Daca cumva il stiti pe ala/aia care o facut regulile astea sau ceva urmasi de`a lui/ei sa`mi ziceti si mie cum sa iau legatura cu el/ea poate reusesc sa`l/sa`o conving sa schimbe ceva pe acolo pentru binele tuturor.

P.S. Casa de piatra fratemio!

4 Responses to “Reguli…”

  1. jorjh Says:

    si eu care credeam ca sunt singuru care detesta sa fie imbracat la 4 ace :))

  2. Tomy Says:

    hehe stai linistit mai cunosc eu vreo 5 sau 6 din alba + cati mai sunt in tara asta… face mai multi de o gramada :))

  3. cristina Says:

    Of, of, mai sportivule 😉 Intr-adevar, vara e cam aiurea sa fii imbracat in costum si camasa cu cravata, unde mai pui ca trebuie sa iti controlezi si atitudinea. Dar avand in vedere ca e vorba despre o ocazie asa de speciala, e nevoie si de haine mai speciale decat cele uzuale. Stiu ca in sinea ta esti de acord cu mine. 🙂
    P.S. Sa iti faci o poza, doua si sa le urci pe blog sau sa ni le trimiti si noua. 😉
    P.S.1. Casa de piatra si din partea mea!

  4. Tomy Says:

    aha eu ala sportivu ca pana la urma am fost in pantaloni de stofa, camasa si adidasi :))… pun si o poza dar sa le primesc numa


Leave a Reply

