Fain dar naspa…

Intors acasa dupa 2 zile si un pic petrecute in Capitala am ajuns la concluzia ca o fost “fain dar naspa”, adica o fost fain ca am vazut multe chestii faine cum ar fi Intercontinentalu`, Palatu Cotroceni, Palatu Victoria, Parlamentu` (locurile unde ar trebui sa fie alesi nostri la lucru dar nu era nici unu), Casa Poporului care de oriunde te`ai uita la ea tot mare ii, nu conteaza ca esti langa ea sau la 1 km distanta, tot mare ii, am mai vazut Teatru National si vestita “Casa Capsa” cafeneaua si cofetaria unde isi petrecea dupamesele Cranga, si alti scriitori ai vremii.
Ce mi`o mai placut acolo ca am vazut tot felu de masini de la Loganuri modificate pana la Ferrari decapotabil, Porsche si alte masini de genu.

Ce nu mi`o placut aglomeratia si nebuneala de acolo si cu asta cred ca am zis tot.

3 Responses to “Fain dar naspa…”

  1. cristina Says:

    Cu toate ca in Bucuresti se invarte “crema societatii” si ai ocazia sa te realizezi mult mai repede decat in provincie, eu nu as putea sa traiesc acolo, vorba ta, in “nebunia” aia. Am fost o singura data si eu si mi-a ajuns. Am vazut o multime de oameni stresati, pusi la gramada. Totul se desfasoara prea repede pe acolo. Se vede ca am sange de ardelean in mine 😉 Eu is dupa principiul “mai catinel si cu vorba buna ca-i mai bine”.
    P.S. Apropo de ardeleni, stii cum latra cainele ardelean, nu? No, ham! Prefer un caine de asta decat unul care sa imi latre de 200 de ori pe minut. 🙂

  2. Tomy Says:

    No ham ham Cristina :))

  3. cristina Says:

    :))


Leave a Reply

