Google Chrome

Ieri si`o lansat si Google un brovser, ii vorba de Google Chrome (Beta) deocamdata, pe care puteti sa`l downloadati de aici si sa va facti singuri o idee cam despre ce e vorba. Eu ca va pot spune ca ii dragut, e albastru, importa absolut tot din Mozilla (bookmarkuri, parole salvate…). Pe prima pagina afiseaza “Vizitele Recente” sub forma de Thumbnail cu poza siteului, si asa parerea mea e mai simplu sa te intorci pe un site la care nu mai stii linkul. Asa, si ce nu`mi place ca nu are, sau nu am gasit eu de unde sa dau drumu la java ca sa un mai tot deie eroare unele siteuri. Cam atat la prima mea impresie, mai revin dupa ce il invart pe toate partiel pana atunci o mica poza.

P.S. Oare cu browseru asta incearca Google sa deie peste nas la Microsoft?

Leave a Reply

