Free Hot Spot

Am venit din oras cu autobuzu si am trecut pe langa Casa de Pensii si am vazut pe geam o reclama cum ca acolo ar fi “Free Hot Spot” (Free Hot Spot = internet moca pe wireles), si m`am tot gandit eu ca oare la ce le`o fi trebuit la pensionarii nostri internet moca? Hmm, chaiar nu`mi vine nici o idee, ca la pensiile care le au saracii cred ca nici un rate nu`si pot luat un leptop cu wireles. Si sa ziceam ca`si iau pana la urma ce zice mosu` sau babuta cand vine la Casa de Pensii, pana stau la coada ia sa intru pe net un pic sa vad cine mi`o mai lasat comenturi pe Hi5, sau daca m`o cautat cineva pe mess, mai pe mirc la un “asl pls” si alt chestii. Hai sa fim seriosi acu credeti ca isi are rostu Hot Spotu ala acolo? In afara de faptu ca daca eu de exemplu am leptop cu wireles si ma duc pe banca in fata cladirii am net moca.

2 Responses to “Free Hot Spot”

  1. ishara Says:

    Poate e pentru functionarii care lucreaza pe acolo. Cine stie? Sau poate e un indemn subtil pentru persoanele varstnice sa fie in pas cu timpurile?

  2. Tomy Says:

    e pentru functionari… pf… aia au retea pe cabluri ca nu se baga ei pe wireles sa aia se hacereste mai usor si le fura date.


Leave a comment