Ningeee

zăpadaaaaÎn sfârşit se ţin cât de cât de cuvânt cei de la meteo când anunţă sau dau câteo o averizare de ninsori şi la noi în Alba. Când am vazut vineri că începe avertizarea seara la 10 am zis că pe noi ne ocoleşte iar şi nu avem 1 decembrie cu zăpadă. Trece vineri şi nimic. Vine sânbătă şi când am văzut că se pune de ploaie mi`am zis că`i gata trece si avertizarea asta şi nimic, spre seara, însă, am ieşit în curte să văd, poate poate şi când am văzut că fulguie m`am bucurat ca un copil mic, nu că n`aş mai fi copil mic, dar na…

Iată şi o poză cu ce s`a întâmplat până dimineaţa la amiaz aşa când se rezeşte orice om care lucrează şi duminica.

2 Responses to “Ningeee”

  1. JorjH Says:

    Pacat ca totusi s`a dus si o sa avem cel mai probabil parte de un 1 decembrie cu polei pe jos si namol si mizerie ca de obicei. 😐

  2. ruckie Says:

    No binie şi tu acu. Sper sa nu fiu prin alba atunci :), adică defapt oricum o să fiu la servici şi nu apuc să ies în oraş


Leave a Reply

«

»
