Şi`am anu

Ieri s`o împlinit un an de când m`am hotărât să deschid blogu ăsta. Bine că la început am fost pe Blogspot.com şi după aproape un an petrecut acolo şi multe, foarte multe schibări de template, o pauză tehnică, o vacanţă, m`am hotărât să trec pe wordpress.com, unde cred că o să stau mult şi bine. De schimbat templateu aici e mai greu după cum ştiţi tre domeniu ca să schimbi “faţa” blogului, dar până atunci mă mulţumesc cu asta.

Blog review blogspot + wordpress:

Într`un an am reuşit să scriu 198 de posturi şi am primit 137 de comenturi – după cum stau numerele aci eu zic că e destul de bun rapotul posturi – comenturi primite.

Am avut (nu într-un an) 10349 de vizitatori pe amândouă din care 350 pe wordpress, fără să mă numere şi pe mine de fiecare dată când am intrat.

Puţine posturi, puţine comenturi, puţini vizitatori zic eu într`un an. Cam atât am avut de yis la împlinirea a un an şi o zi prin “blogosfera” românească.

4 Responses to “Şi`am anu”

  1. JorjH Says:

    La multi ani si la cat mai multe posturi !>:D<

  2. ruckie Says:

    mersi, mersi şi ţie la fel

  3. palconi Says:

    la multi ani si la cat mai multe posturi si multa inspiratie 🙂

  4. ruckie Says:

    mersi, palconi, la fel şi ţie că acu dau o tură pe la tine 🙂


Leave a Reply

