ruckie.ceva

Da m`am hotărât să îmi cumpăr domeniu ca şi cadou de craciun. Încă nu m`am dcis exact .ce o să fie dar până de crăciun am să mă decid. Ce rugăminte am la cei care intra aici şi au domeniu propriu să`mi zică exact cât plătesc pe lună sau pe an la domeniu sau la hosting, sau cum şi`au cumpărat pachetul. Puteţi să`mi ziceţi şi de unde l`aţi cumpărat că nu mă supăr, poate ştiţi vreun prieten care se ocupă cu aşa ceva şi poate vă face vouă o reducere ceva că aduceţi un “client nou”.

Chiar vă rog să`mi ziceţi cum şi ce, şi poate îmi ziceţi şi cu cine să iau legătura pentru instalarea blogului pe domeniu.

Leave a Reply

