Un Film Simplu

Am văzut aseară minunăţia de film cu şi despre Trupa Simplu. Făinuţ filmu având în vedere că am descoperit o gramadă de filme bagate într`unu singur. Printre vedete în afară de Trupa Simplu au mai prestat: Laura Cosi, Măruţă, Alex, Conect-R, a mai fost o fătuţa ce a fost la Dansez pentru tine şi cam atât din câte am recunoscut, a şi Marius sau George Vintilă, nu ştiu caer din ei. Acu Aştept să apară melodiile din film ca îs tare mişto. Până atunci dacă vreţi să aflaţi mai multe intraţi pe siteul filmului şi citiţi acolo mai multe despre actori şi povestea filmului.

3 Responses to “Un Film Simplu”

  1. JorjH Says:

    mie inca mi rusine de filmele romanesti de la ala cu calinescu si cocalarii cu copilu de haur…

  2. ruckie Says:

    E alea îs chiar penale… dar ăsta merge cel puţin sa`l vezi odată… sau de două ori… mie mi`o plăcut

  3. ruckie Says:

    hehehe… căutaţi pe siteruri de torenţi româneşti că a apărut deja. :))


Leave a Reply

