Cadouri de Moş Crăciun

M`am hotărât ca zilele astea să fac puţin pe Moş Crăciun şi să dau nişte invitaţii pe 2 siteuri de torenţi şi avem cam aşa:

1. OpenNetwork – 6 invitaţii şi dacă sunteţi cuminţi se suplimentează. OpenNetwork e un tracker românesc de unde poti downloada o gorază de chestii interesantşi noi apărute, cu viteză foarte mare (cât ai “ţeava” de la provider).

2. Demonoid – nu ştiu câte invitaţii am aici, dau câte coduri de invitaţie mă lasă să generez. Demonoid e dacă nu ma înşel cel mai mare tracker din lume unde găseşti tot ce vrei. Viteza… depinde de câţi seederi îs.

Ce aveţi de făcut. Să lăsţi un coment cu mailu vostru, de preferat să nu fie pe Yahoo că durează până ajung invitaţiile, dar dacă nu aveţi altă alternativă vă trimit şi acolo.

Dacă credeţi că aţi fost cuminţi şi meritaţi un cadou lăsaţi un coment.

3 Responses to “Cadouri de Moş Crăciun”

  1. Cristi Says:

    imi pare rau dar numai pe yahoo am. Mailul meu: paun_cristian2006@yahoo.com. Multzumesc

  2. ruckie Says:

    @ Cristi – rezolvat trimis invitaţie pe amandouă

  3. pmp_killer Says:

    SALUT TE ROG MULT MOSULE EU IMI DORESC O INVITATIE DAK POTI SA IMI DAI ITI MULTUMESC MULT SA STII CA AM FOST CUMINTE MAIL MEU ESTE PMP_KILLER@YAHOO.COM IMI PARE RAU DOAR PE YAHOO AM TE ROG SA MA AJUTI SI PE MINE … ITI MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL MEU


Leave a Reply

