Anti RadioFrecventaSRL

Stiu ca dupa cum se zice orice reclama buna sau rea tot reclama se numeste.

Povestea incepe asa: intra pretena pe nu stiu ce “ciat” si tot povesti si rasete si alea alea, pana cand ii zic da si mie linku ala sa vad si io despre ce ii vorba pe acolo. Bun! Intru pe “ciat” stau ce stau pe acolo salut lumea, ca asa ii frumos, mai butonez un pic si gasesc butonu de intrgistrare (n.a. – inregistrare pe “ciat”), user, parola, alea universale ca nu era rost sa stau sa “dreg” ceva nou. Trec saptamanile, toate bune si frumoase radem glumim, “ne simtem bine” (acu de cateva zile am auzit si io vorba asta), mai un articol publicat de mine pe siteul radioului. Azi (30.03.2010), m`am hotarat sa schimb nicku ca plecam de acasa sa`l pun cu “away”, hop 1-2 minute mai tarziu BAN pe 24 de ore. PFFFUUUU!! Deci “seful” radioului incearca sa adune lume si ascultatori ca na merge radoi “una una” si are maxim 8 ascultatori (n.a. – atat am vazut io maxim), dar parerea mea ca nu asa iti aduni oameni dandu`le (cre`ca ii bine scris) BAN doar pentru simplu fapt ca vrea sa anunte lumea ca nu e acasa si isi pune un “away” dupa nick. Io zic ca am dreptate, voi ce zice`ti?

P.S. – Imi pare rau numa dupa emisiunea aia cu muzica Rock si dupa cativa oameni, in rest……
P.S.2 – Oare cat timp ii ia lu Google sa indexeze articolu asta?
P.S.3 – Link nu dau ca sa nu fac reclama… siteu se gaseste deja pe google, asta sper sa fie deasupra lui 🙂

Leave a Reply

