Pentru toata lumea

Ma apuc iar de bloging, cred, ca m`am cam plictisit de Facebook care l`am facut la insistentele colegilor de lucru din italia, ca ma tot bateau la cap ca sa`mi fac cont si bla bla, si pana la urma mi`am facut. Care mai are facebook cautati pe acolo ” Thomas Tomy ” si cand oi mai intra o sa dau accept.

Ca sa va mai zic ceva de mine… care vrea sa stie de ce nu m`o mai vazut prin Alba sau de ce nu am mai intrat pe unele bloguri, ei bine is in Grecia de 4 luni la munca ca animator la un hotel. Nu va ganditi la prostii cum am facut si io cand am auzit prima data de acest job, e pur si simplu vorba de a anima turisti care sunt cazati in hotel, adica glume cu ei, jocuri, specatacole si alte chestii antiplictiseala, si pana acu e tot bine si frumos toata ziua pe plaja, soare, mare si alea alea, mancare si cazare moca, tot ce isi doreste un om timp de 6 luni cat tine sezonu.

Ati vazut ca sus am mai adaugat o pagina noua, o sa mai urmeze una ca incerc sa fac blogu asta un pic mai international, adica in romana, itlaiana si engleza. acu nu stiu cat o sa ma tina tot ” proiectu ” asta dar o sa vad cand ma plictisesc iar si il pun pe pauza.wd

Kalinicta ca e tarziu deja si dimineata la 9 jumate incep distractia. Ne mai scriem!

Leave a Reply

